Sunday, 29 December 2013

Sorry, Sorry, Sorry!


Cao svima!
Prvo sto zelim da uradim jeste da se izvinim svima. Znam da na blogu pise da cu postove objavljivati svake subote, ali ove kasnim. Naime, ovo je sve mojom greskom se desilo. Juce je slikanje zavrseno, ali posto ja uvijek prebacim slike i objavim post uvece, nisam znala da nesto sa mojim USB-om nije dobro. To sam saznala tek oko 10p.m. i tada mi nije padalo na pamet da odem i kupim novi.
A sada malo o outfitu. 
Kada su mi stigle ove martinke i nisam bila tako odusevljena.. Ali kasnije, kada sam vidjela da nekoj obicnoj kombinaciji daju sasvim dopunjeniji i bolji izgled, zaljubila sam se! Vrijeme je bilo sasvim korektno, tako da mi nije bila potrebna zimska jakna (koju mrzim da nosim) sto me je ucinilo jos srecnijom. Takodje ste u prilici da vidite sliku sa jelkom u Herceg-Novom, koja je za razliku od proslogodisnje odlicna, haha. 










6 comments:

  1. Kombinacija je cool, a posebno mi se martinke svidjaju :)

    ReplyDelete
  2. Martinke su prelepeeeeeee... *__* Mnogo mi se svidja tvoj blog. Da li bi mogla da mi pomognes oko mog bloga? Plizz... Ako budes htela,kontaktiraj mi: https://www.facebook.com/naida.cosovic.71 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo :)) Naravno da moguu, imam nekih problema sa fb-om, pa ako ti nije problem pisi mi na mail - alavigne231@gmail.com Poz!

      Delete
  3. Post je odlican, a martinke su predivnee :) ♥
    http://creativecornerkb.blogspot.com/ poseti i nas :) Hvala :D

    ReplyDelete