Sunday, 12 January 2014

Sweater Weather TAG

Heej! SRECNA NOVA GODINA I BOZICNI PRAZNICI!
Predhodnog vikenda nisam objavila post, jer smatram da ste svi vi bili vise okupirani pranicima i da nemate bas vremena da pratite moj blog.
Zato danas za vas imam nesto sasvim drugacije, a to je Sweather weather TAG.
Dvoumila sam se da li da uradim Winterlicious TAG, ali sam se odlucali za ovaj, jer u gradu u kojem zivim se ne moze osjetiti prava zima.
Ja nisam tagovana da uradim ovaj TAG, ali mi se jako dopao, pa zato pozivam da sve one koji hoce ga urade i posalju mi link u komentaru. :)
1. Omiljena svijeca?
Mi nismo bas u mogucnosti da kupujemo svijece poznatih brendova, jer ih nema na nasem trzistu, ja ove jeseni i zime nisam imala neku svijecu koja mi se bas dopala, ali mogu vam reci da moja omiljena svijeca za to neko hladnije vrijeme je Christmas Cookie od Yankee Candle.

2. Kafa, caj ili topla cokolada?
Kafu ne konzumiram, a caj volim da popijem, takodje obozavam toplu cokoladu i pijem je skoro svakog dana u poslednje vrijeme. Moj konacan odgovor je topla cokolada.

3. Omiljena jesenja uspomena?
Hmm, nemam nista specijalno jer vecinu jeseni provedem u skoli, uceci, a uglavnom slobodno vrijeme potrosim setajuci ili lezeci u krevetu. Prvo se nicega nisam mogla sjetiti, ali onda sam se sjetila proslogodisnjeg jednodnevnog skolskog izleta. Ne radi se o nikakvom spektakularnom izletu, islismo do Manastira Ostrog, i Delta City-ja. Znam da to nista nije posebno, ali jednostavno kada ste sa dragim ljudima sve je mnogo bolje.

4. Koji makeup trend vise volis: winged eye liner ili tamne usne (taman ruz)?
Nisam osoba koja se dosta sminka, jer sam jos mlada za to. Jako mi se dopada taman ruz za hladnije dane, ali zato sto ja to vrlo rijetko nosim, reci cu winged eye liner koji vec cesce mozete vidjeti na meni.

5. Sta zelis biti wa Halloween?
Mi ne slavimo Halloween ovdje, a takodje ja ovo pisem poslije Halloweena tako da ovo pitanje preskacem :D

6. Kape ili salovi?
Salovi, jednostavno ih obozavam.

7. Najtopliji dzemper?
Moj teget dzemper sa crvenim linijama je moj najudobniji i najtopliji dzemper, ali ga nosim samo kada sam u kuci, jednostavno ga ne volim nositi u javnosti, ne znam ni sama zasto.

8. Omileni jeseni lak za nokte?
Nikada nisam prije koristila koliko sada ljubicaste lakove, imam ih u svim nijansama., ali ove jeseni sam najvise nosila OPI Pamplona Purple lak.

9. Uske farmerke ili helanke?
Volim uske farmerke, ali mislim da su moj favorit ipak helanke, jer u njima se osjecam udobno, lako se kombinuju i izgledaju odlicno.

10. Cizme ili UGG-zice?
Cizme, originalne UGG-zice su previse tople za nase primorje, haha.

TO BI BILO TO!
U originalu, sva pitanja su na engleskom, ali ja sam ih prevela za vas :)

4 comments:

  1. Sjajan post kao i uvek ;) xoxo poseti i nas http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odlican post! :) Super sto smo saznali nesto novo o tebi! :) ♥
    http://creativecornerkb.blogspot.com/ poseti i nas! :) hvala! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da vam se svidio post :) Naravno da hocu ;*

      Delete