Saturday, 25 January 2014

Windy


Zdravo drage moje,
prethodnih sedmicu dana kisa je padala non-stop, makar u Herceg Novom, uzas. Danas sam uspjela da se slikam, jer je vrijeme mi dozvolilo. Vjetar je bio baaas jak, tako da je bio pravi izazov da slike ispanu dobre, ali uspjele smo, uz neprestano smrzavanje, haha. 
Kombinacija koju nosim je jedna od onih koje izgledaju odlicno, a jos vise su udobne, a to je ono sto ja mnogo volim. Cesto nosim helanke, a ove su trenutno moje omiljene!
PS- Da li zelite da sledeci post bude kao i ovaj (outfist post) ili 20 random facts about me (20 cinjenica o meni)?






2 comments:

  1. Hey Lada!
    Ja takodje imam blog i jako bi mi znacilo ako ga posetis i ako ti se svidi uclanis se. :D
    Hvala unapred :)
    Evo i linka http://fashionandyou94.blogspot.com/

    ReplyDelete